Nieuws

BALR. lanceert Call of Duty: Modern Warfare 2 kledinglijn

BALR. lanceert Call of Duty: Modern Warfare 2 kledinglijn

Het Nederlandse BALR. lanceert een Call of Duty: Modern Warfare 2 kledinglijn. Dit maakten Activision en het modemerk op donderdagavond 3 november bekend. Het is niet de eerste keer dat beide partijen een samenwerking aangaan, want ook in 2019 werd een gezamenlijke kledinglijn verkocht.

Het kan eigenlijk niemand ontgaan zijn. Middels flitsende reclames op televisie en imposante trailers op sociale media werd de afgelopen weken duidelijk gemaakt dat Call of Duty: Modern Warfare 2 vanaf 28 oktober te spelen is. De nieuwe first-person shooter is in trek; in de eerste dagen werd met de verkoop van het spel een omzet van ongeveer 800 miljoen behaald.

BALR. X MWII

De Nederlanders Eljero Elia en Demy de Zeeuw zijn te zien in de video waarmee BALR. de samenwerking met Activision aangekondigt. Een t-shirt, hoodie, heuptas en een bucket hat komen voorbij en zijn onderdeel van 'capsule collection'. De kledingstukken zijn op de website van BALR. aan te schaffen.

Demy de Zeeuw, creative director, reageert op de samenwerking: "Na onze succesvolle samenwerking rond de lancering van Call of Duty: Modern Warfare, was het logisch om het dit keer beter en grootser aan te pakken. De capsule collectie combineert inconische BALR.-merktelementen met details uit de game die de kloof tussen gaming en mode overbruggen".

Call of Duty: Modern Warfare 2 wordt op 16 november van nieuwe content voorzien. Op dat moment gaat Season 1 van start en wordt de nieuwe battle royale Call of Duty: Warzone 2 gelanceerd. Beide games worden volledig met elkaar geïntegreerd.

Anoniem
AnoniemRedacteurSchrijft graag onder een andere naam